Thursday, April 5, 2012

Koleksi Fridge Magnet

My new hobby ..... 

alkisahnya, kawan satu ofis, faisal anawai ... dia suka sangat kumpul FM ni ... dh banyak koleksi yg dia ada ... pegi memana mesti beli FM, kalo ada member melancong mesti nk FM sebagai ole2 ... so aku ni sekadar kalo org kasi apa pun, terima aje .... dah kawan2 nk kasi FM aku ok je ... cantik gak benda alah ni !!!

setakat ni, ini la koleksi FM yg aku ada .... nanti lama-lama banyak la tu ... nk tempel kat fridge, aku belum ada fridge sendiri .. nantilah, bila dh ada rumah sendiri nanti, boleh la beli peti ais, then boleh la letak FM ni ... 

FM Sarawak Borneo, drpd Ainol Barieah ... thank you Ain !!

FM Bali ... from Azinita ....thank you nita!!

FM I LOVE HK from Azinita ...thank you nita!!

FM Sydney, Australia .... from my beloved sister !! Transit di Sydney untuk ke Hawaii ... thank you kak na!!

FM ni very exclusive ... ditempah khas utk warga PICC, sempena sambutan family day 2011 ... semua staf dapat !!!

FM HAWAII ... special from my beloved sister .... rupanya kakak aku ni memang suka kumpul FM ... dan kebetulan dia ke Hawaii dan transit di Sydney, so dia belikan aku dua FM !! thanks again!!

Sabah Borneo from Faisal Anawai ... thank you faisal!!

this one from Faisal also ... thank you !!

 another one from faisal ... thank you very much !!

ahahhahaha .. yg ni sendiri beli !!

limited edition ... 1st FM, dh lama dpt, kalo x silap waktu mula masuk PICC, drpd event apa ntah, mmg lupa sgt, ni pun nasib baik terjumpa waktu kemas2 barang !!

lepas ni sapa plak lg yg nak kasi FM kat aku??? hehehhe

No comments:

Post a Comment