Wednesday, November 6, 2013

Salam Muharam 1435 Hijrah

Assalamualaikum wbt

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU HIJRAH KEPADA SELURUH UMAT ISLAM DI ALAM SEMESTA !!

Hari ni dah dah masuk 2 Muharram 1435H bersamaan 6 November 2013

Alhamdulillah kerana berkesempatan untuk membaca doa akhir tahun dan juga doa awal tahun malam semalam. Harapan dan azam untuk tahun baru kali ni .... hurrmmmmm aku nak jadi insan yang lebih baik dari sebelum ni !! sangat klise kan .... pape je lah !!

Permulaan tahun baru 1435 hijrah kali ni aku ingin buat announcement la kat blog ni ..... bahawasanya ...



Well, aku saje je ingin mencuba sesuatu yang baru .... aku cuba untuk melakukan penghijrahan dan pengobanan sepertimana yang dituntut. Jadi sempena tahun baru islam hijrah ni rasanya elok la aku melakukan sesuatu untuk kebaikan diri aku sendiri jugak !!! 

Semoga hidup aku lebih sukses, bahagia bersama keluarga, impian menjadi kenyataan dan usaha serta urusan aku pada tahun ini dipermudahkan oleh Allah SWT. InsyaAllah, amiin ya rabbal alamiin !!

No comments:

Post a Comment