Thursday, January 30, 2014

I am proudly announce ......

Assalamualaikum wbt

30 Jan 2014, Khamis ..... dengan ini secara rasmi nye aku mengumumkan .... i am a fulltime housewife !!!


Actually inilah yang aku impikan suatu ketika dulu ... sewaktu sekolah rendah dulu jawapan aku pada cikgu yang bertanya apa cita2 aku bila besar nanti ... dengan selamba aku jawab "saya bercita-cita nak jadi askar" semua orang pandang aku dan gelak ... huhuhu !!

Sekarang ni dah besar aku tukar cita-cita ... nak jadi surirumah sepenuh masa .... alhamdulillah tercapai juga hasrat itu ... so banyak perancangan yang ada dalam pala otak aku ni ... salah satunya nak bercucuk tanam .... In Sha Allah everything will be ok !!




wish me luck and success .... so all the best for myself !!

No comments:

Post a Comment