Sunday, June 26, 2016

It's nice to be back and i'm excited

Assalamualaikum wbt

Aduhai adinda, dh lama benar tak jenguk blog apatah lagi update entry. Tetiba teringat kat blog yang dh ditinggalkan sejak sekian lama ni, rasa nak aktif balik. Sini je la rasanya tempat yang sesuai untuk aku berkongsi rasa suka duka hidup. Ini jugalah satu-satunya tempat yang aku boleh jadikan sebagai diary. Masa mula2 create dulu pun mmg tujuan asalnya nak dijadikan diary dan berkongsi maklumat dan juga info2 yang aku nak keep untuk diri sendiri selain kisah hidup aku yang masam manis masin tawar pahit dan sebagainya lah. Jadi sebelum segala memori dan ingatan aku hilang, baik aku tepek sini serba sedikit apa yang dah aku lalui selama bertapa lebih kurang setahun lebih ....... 


No comments:

Post a Comment