Friday, April 5, 2013

Misi hampir berjaya

Alhamdulillah, syukur sesangat sbb wishlist sume dh berjaya aku usahakan ... semua sudah dalam genggaman ... kecuali satu benda je lagi .... mungkin hujung tahun ni atau tahun depan aku cuba usahakan yg terakhir iaitu nak beli teropong tuk cik nikon !! mahal kot, org susah mcm aku ni lambat la nk peroleh sesuatu benda yg dihajatkan ... kena banyak bersabar, usaha kumpul duit sendiri, nnt bila dh dapat, memang satu klimaks dan benda tu jd sangat berharga pada aku. 

Latest one HDD 1 terra ... hampir setahun tunggu harga dia jatuh ... akhirnya dapat juga dengan harga yg aku aim. warna putih xde, biru pun cantik juga .. 


Pinky dh dapat boyfren setelah lama membujang since 2011 .... huhuhu



Alang2 shopping, terus sambar headset ... baru puas dengar lagu atau tengok movie !!


Ni dia, external keyboard tuk si blacky dell ... keyboard dah tak berfungsi, tak tahu apa punca ... merata cari akhirnya ada satu kedai aje yg jual .... terus sambar !! pasni leh chit chatting ....


Wishlist yg dah aku usahakan .... 



Another one ialah ASB ..... belum sempat nk update bonus lagi ... jumlah adalah rahsia !! aku bertahan hingga sekarang tuk tidak withdraw bonus ... !! 

Ya Allah ya tuhanku, permudahkan la segala usaha dan urusanku, amin.

No comments:

Post a Comment