Monday, April 8, 2013

Pancake lagi ...

Pancake lagi .... 

Ni feveret anakanda al-qa'id ... tp request dr ibu mertua. 

Pada hari kejadian, mak mertua minta aku buat pancake ni tuk breakfast. tp masalahnya telur xde. resepi asal boleh plak hilang. aku plak x hafal .... ahahahhahahah. ibu plak beria nak makan pancake .... sudahnya !!

So kononnya nk buat ikut resepi jamie oliver ... dia guna telur putih aje ... yg aku plak versi tanpa telur ... entah mcmn aku olah pancake ni rupa dia mcm adunan kek ... nk tuang dalam kuali x boleh, ceduk pakai sudu ... ini lah rupa dia ... memang gebu segebu gebunya. 




Bahan2 sama je, cuma aku x masukkan telur dan marjerin aje ... pepandai aku je masukkan ovalet .... dan lebihkan susu cair ... apapun rasa memang ada, menjadi juga !!

No comments:

Post a Comment