Monday, December 2, 2013

Oh My December !!

Assalamualaikum wbt

Cam tak caya je, cam tak caya je !!! skang dah masuk Disember 2013 .... aaaaarrrggghhhhhh !!


Tetiba rasa cepat sungguh masa berlalu ... nanti dah masuk tahun baru, hurrmmm lambatnyer nak bulan disember !! 


Well, taknak cakap banyak, cumanya bulan disember ni merupakan bulan aku dilahirkan ke dunia ... iaitu 15 Disember !! sebenarnya aku rasa cam tak caya je yg aku dah masuk 3 series !! no no no no no no !! tetiba rasa tensyen sangat .... why why why why why ????????

Kena lah terima kenyataan bahawa umur akan bertambah angkanya ... bukan berkurang ... dan cuba fikir positif ye hasni .... life must go on and on !! never regrets and keep moving !!!

Sebenarnya aku perlukan motivasi .... sungguh !! kenapa aku feeling down sangat ni???? Aku pernah rasa macam ni sewaktu umur aku masuk 17 tahun dulu !! tapi kali ni rasa nyer lebih worst lagi !! aku hitung umur berdasarkan tarikh lahir, bukan tahun ye !!! walaupun hakikatnya ikut tahun jugak ... ngehehe


Counting countdown !!

No comments:

Post a Comment