Wednesday, May 28, 2014

Masa untuk keluar dari gua

Assalamualaikum wbt

Tak sabarnya nk blik ke Mersing ... Tinggal bbrp hari shj lg ... Betapa rindu nya pd bumi Mersing, kerana di situ lah syurga ku ... Ikut perancangan ahad nnt gerak blik ... In Sya Allah, mudah-mudahan.

Hampir 2 bulan aku bertapa di Sungai Merab, di rumah keluarga mertua, mulanya untuk tempoh pemulihan daripada operation appendiks .. Kemudian kanda pula ada urusan rasmi berkhidmat utk negara, demi keselamatan aku dan anakanda al-qaid ... Terpaksalah stay sehingga selesai urusan kanda ..

Pada mulanya mmg rasa kecewa dan sedih tapi apakan daya, aku kena tabah dan redha ... Ada hikmah di sebalik semua ini !!

Alhamdulillah sepanjang tempoh bertapa tu aku dpt lalui dengan tenang dan penuh harapan .. Segala aktiviti dan tanggungjawab dpt dilaksanakan sebaiknya ... Sekarang kesihatan aku semakin baik, emosi stabil, fizikal so so ... Almaklumlah menanggung rindu ... So kena lah berkorban sikit ..

Lepas ni kena teruskan apa yg telah aku mulakan ... Segala perancangan mesti dilaksanakan dan semoga kejayaan dan kebahagiaan mengiringi ... In Sya Allah

No comments:

Post a Comment