Monday, October 10, 2011

RAHSIA !!

Hari ni sambil jawab call, sambil surf internet. Alkisahnya terjumpa lah benda2 ni sume ... hanya sekadar info dan pengetahuan tuk diri sendiri saje ... dan untuk simpanan peribadi !!

Inilah dia rahsia kasih sayang ikut bulan kelahiran :-
NOVEMBER

1. Banyak helah dalam menghadapi pasangan
2. Cermat dan teliti dalam menjaga perhubungan
3. Amat berahsia dengan pasangan dan sesiapa
4. Degil dan ingkar dengan pasangan
5. Tidak suka dikongkong oleh pasangan
6. mudah ambik berat terhadap pasangan
7. Tidak menghargai perhubungan
8. Emosi yang mendalam dan tidak romantik langsung
9. perangai tidak dapat diramal terhadap pasangan
10. Kurang menghargai pasangan dan hal-hal cinta
11. pasangan ideal: APRIL & JULAI

DISEMBER

1. pemurah terhadap perhubungan
2. Mudah jatuh cinta dalam masa yang sama
3. Tergesa-gesa dalam perhubungan
4. Suka di dampingi oleh pasangan
5. Benci dikongkong
6. Suka mempengaruhi pasangan
7. Kurang berkerjasama dengan pasangan
8. SeLalu cuba untuk mencari pasangan yang baru
9. Mudah menipu dan tidak jujur terhadap pasangan
10. pasangan ideal: MAC, SEPTEMBER, NOVEMBER & DISEMBER

Rahsia di sebalik tarikh kelahiran 

Dilahirkan pada 15 hb
no.6
Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.

Dilahirkan pada 25 hb
no.7
Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no..2.

RAHSIA DIRI MELALUI JENIS DARAH

DARAH AB

Tenang dan bijak mengawal emosi, itulah keperibadian yang jelas terpancar dalam diri individu yang tergolong dalam kategori darah berjenis AB ini. Kamu juga sentiasa menghormati orang lain dan ini menjadikan individu yang berada di sekeliling mu berasa selesa untuk berdampingan dengan mu.

Kamu juga memiliki sikap humor semula jadi dalam diri dan sentiasa bersikap menghiburkan dan ceria. Namun ada satu perkara yang harus kamu perbaiki dalam diri kamu itu. Kamu perlu lebih bijak dan berani untuk membuat keputusan sendiri. Jangan biarkan orang lain membuat keputusan untuk diri kamu sendiri
.
  

DARAH O

Individu yang memiliki jenis darah dari kategori ini disifatkan sebagai individu yang setia, sabar dan sentiasa yakin terhadap keupayaan dan kebolehan diri sendiri. Selain itu individu dari kategori ini juga sering bersifat ingin menjadi ketua walau dalam apa jua perkara yang ingin dilakukan khususnya yang melibatkan kerja-kerja berkumpulan.

Sekiranya menginginkan sesuatu, kamu akan! berusaha untuk mencapai matlamat tersebut walau dalam apa cara sekalipun. Ada kalanya kamu dikatakan memiliki sifat cemburu yang agak kuat. Selain itu kamu juga terlalu serius dalam persaingan sehinggakan ia mampu memberikan tekanan kepada diri kamu sendiri.

Oleh yang demikian kamu harus lebih bijak mengawal emosi diri mu agar tidak dikuasai dengan tekanan.
 

RAHSIA TARIKH LAHIR PASANGAN

Tarikh Lahir pada 15
Jangan mengharapkan sifat romantis dari pasangan yang lahir pada tarikh ini.Dia tergolong dalam orang yang kurang serius, bersikap bodoh dalam menghadapi sesuatu. Namun begitu dia selalu bersikap penuh pengertian bila menghadapi sesuatu masalah. Dia sangat benci pada perkara-perkara yang berbau keributan terutama yang menimbulkan huru-hara. Dalam hal percintaan dia menuntut untuk lebih diberi perhatian tapi dia jarang mengambil berat pada pasangannya. Namun begitu sikapnya disenangi oleh kawan-kawan.
 
Tarikh Lahir pada 25
Wataknya paling susah untuk dimengertikan. Kadangkala dia disukai kerana kebaikannya dan kadangkala dia dibenci kerana perbuatannya.Namun buat teman-teman dia merupakan orang penuh pengertian. Dalam pelbagai situasi dia lebih suka merendahkan diri jarang sekali mahu menonjolkan kelebihannya pada orang lain. Pasangan jenis ini terkenal sebagai perayu dan sebab itulah dia diberi jolokan seniman asmara

RAHSIA KARAKTOR KERJA MELALUI HOROSKOP

Pekerja Sagitarius
Mereka ini berkeyakinan, ceria dan bersedia membantu dalam pekerjaan. Apa jua yang diserahkan kepada mereka pasti akan dilakukan sebaik mungkin. Tak ada masalah! Pun begitu, usah perlekehkan mereka kerana itu adalah kepantangan bagi mereka! Jangan cuba main-main!

No comments:

Post a Comment