Monday, January 16, 2012

GENTING HIGHLAND

Trip ke genting adalah kejutan dr kanda ... kanda bagitahu nk ke genting last minit ... semua perbelanjaan ditanggung beres ... ni yg seronok hihihi !!

Setelah siap packing serba sedikit, kitorg gerak dlm kul 11 pg ... smpi genting dh petang. terus check in hotel 1st world ...

This is our room ... biasa2 je ... xkisah lah asal selesa n boleh tidor !!!


Selepas check in, kitorg terus turun ke taman tema genting ... masa untuk berlibur outdoor game !!



1st game buaian gergasi ni ... disebabkan aku preggy, so tgk aje la kanda dan kawan2 dia bergembira !!





Space shot ni la yg buat aku acrophobia ... kalo naik transparent elevator memana, mesti nervous !! walaupun 2 tingkat je pun.. satu je cara nk atasinya ialah, aku kena naik lg sekali benda alah ni ... entah bila keberanian tu akan datang !!



Sabar menunggu giliran ...


dapat seats yg kira ok le tuk snap pic ... 


nervous ke sayang ??? rasakan ...



Dulu waktu datang GH ni aku x berkesempatan tuk naik bot ke dinoland ni ... so scaryyyyyy ... huhuhu


Nampak bumbung bot aje ... terlupa amik gambar bot !!


Ini la dino nyer ??? scaryyyy la sangat ... 


Diorg bg explanation tp aku sepatah haram pun tak faham ... x jelas sebutan dia, pasang audio je ... 



pinjam baju kawan kanda .. sebab sejuk sangat .. hari dh semakin gelap, kabus pun makin banyak !!


Jambatan gantung ...




gagahnye la suami aku ni .... xde keje la tu, batu pun nk angkat !! heheheh drama je ni...


Ini ekor dino la sayang, x perlu angkat kot !!


Dino ni vege la sayang !! dia x makan kotak rokok tu...


1st world hotel background !!


x usah bagi dino tu rokok ... kanda aje la yg isap !!  


Memanah ... teringin nak cuba, tp kanda x benarkan !!


London bus ....rasa cam nk g london plak !


Pondok telefon ...nk amik bawa balik ... lupa nk sewa lori ... x muat kalo sumbat dlm keta !


Bergayut .. istilah tu agaknya bermula dr sini kot ... 


Our dinner, nk melantak KFC tp penuh, Burger King je yg x ramai org n tak perlu Q .. yummmmmyyyy


Perut dh kenyang, time tuk main indoor game lak ... so naik perahu !!! 


Yg ni perahu berhias terbang !! slow gila, bosan sgt naik ni !!


The only roller coaster yg boleh naik time ni .... yg kat luar siang td xleh naik sebab under maintenance !!



X banyak game yg dpt main, org ramai and Q panjang !! diorg ni malas nk tunggu !! lgpun aku xleh join, so x seronok sgt la .. tp xpe, x lari kemana GH ni .. ada masa dtg lg !!

itu aje la yg sempat dan dapat main pun. itu pun dah penat, aku penat tengok, kalau dapat main tentu tak penat. ehhehh ... habis main, ronda2 then balik ke bilik ... malam masih muda tapi sejuk, aku tak tahan ... baik masuk ke bilik dan rehat... nak jenjalan lg dah tak tahu nak ke mana !!

No comments:

Post a Comment