Friday, January 13, 2012

Teluk Cempedak

dh agak lama x update blog ni ... bnyk sgt sampi x tahu nk masukkan yg mana dulu ... td duk godek2 koleksi gambar thn lepas, tertengok la gambar kat teluk cempedak ni ... update je la bila ada masa ni .. kebetulan bby tgh sedap tido tu.

aku ke TC pd 26 feb 2011, sebulan lepas nikah. aku ke teluk cempedak ni x dirancang pun. kanda suh datang, kebetulan time ni dia ada buat BBQ ngn geng maritim. masa ni kanda masih dlm latihan di pusat latihan maritim kat kuantan ni.

naik bas di presint 7 putrajaya kul 9.30 pg dan sampai di bandar kuantan kul 1.30 ptg.... tunggu kanda ada dlm setengah jam ... kanda sampai je, kitorg terus ke TC.

Ni 1st time aku jejak kaki ke TC ... cantik tempatnyer.










surprisingly, pantai TC berpenghuni, aku disambut oleh keramahan monkeyyysss ... ingt kn kt kg je jumpa makhluk ni, almaklum lah, aku berkongsi hidup dgn monkeys kat sg merab tu, dtg TC upanya ada juga makhluk ni, bezanya mereka2 ni ramah-tamah... huhuhu








anyway, seronok dtg TC ..

2nd time dtg TC sewaktu kanda tamat latihan ... kali ni dtg, ada banyak gerai2 berhampiran parking ... banyak brg2 mcm baju, cenderahati dll djual ... sempt juga meronda2 tp x beli pape pun ... kali ni x sempt amik gmbr ... sbb singgah kejap aje sementara tunggu mlm tuk dinner di hotel berdekatan !!

No comments:

Post a Comment