Friday, January 13, 2012

P.O.P

Apa tu P.O.P ??

POP adalah Passing of Parade ....ni yg diorg namakan sempena hari pentauliahan tuk pegawai maritim yg dh habis latihan selama setahun ...

dengan ini maka dengan rasminya tamat la sudah tempoh latihan maritim kanda di kuantan tu ... POP ni dibuat pada 2 hb julai 2011 bertempat di pusat latihan baru maritim di Gebeng ...

pd hr tersebut aku, bapa mentua dan ibu mentua travel dr sg merab ke kuantan sebelum subuh dan sampai ke gebeng dlm kul 10 pg. time ni aku baru je habis tempoh sengsara morning sickness !! bdn masih lemah lg tp semangat berkobar2 nk tgk kanda tamat latihan ... betapa excitednya aku setelah 3 bulan lebih x jumpa kanda .. dtg jauh2 semata2 nk jumpa suami tercinta dan meraikan kanda tamat latihan ..

syukur pd Allah akhirnya kanda berjaya tamat latihan maritim ... kanda akan bercuti selama seminggu dan akan menjalani latihan praktikal di maritim klang selama 4 bulan ... TAHNIAH SAYANGKU !!!

disebabkan aku yg serba berada ni, ini sahaja gambar yg dpt aku amik menggunakan HP cap ayam ... heheh


















No comments:

Post a Comment