Sunday, March 9, 2014

Pantai Air Papan, Mersing

Assalamualaikum wbt

Sejak duduk Mersing ni, aktiviti lebih banyak kepada explore pantai yang terdapat di Mersing ... memang aku suka dan seronok sangat dapat ke pantai ... tak dapat mandi pun takpe .... yang penting dapat menikmati pemandangan dan keindahan ciptaan Allah swt ... snap picture puas-puas .... perrgghhhh enjoy !! Plus, dapat release tension sebab asyik berkurung aje .... dah jawatan aku sbg surirumahtangga ... dalam rumah aje la ruang yang aku kerjakan !! ngeh ngeh ngeh   

Well aku nak kongsi beberapa keping gambar untuk tatapan dan kenang-kenangan .... Pantai Air Papan ni sangat femes di Mersing ... kat sni ada chalet, banyak guesthouse, kedai makan, gerai jualan ... macam pantai peranginan untuk pelancongan ... cumanya sekarang ni bukan musim untuk buat aktiviti air .... bendera merah dinaikkan menandakan merbahaya .... sewaktu aku ke sana pun ... memang ramai pengunjung .... tapi takde yang mandi manda .. hanya jenjalan ambil angin ... ombak besar dan kuat, angin kencang dan air pasang dalam. 


















Setiap kali ke pantai, lebih dari seratus gambar aku snap .... tapi ta boleh nak share semua kat sini .... space terhad ... nanti gambar2 lain takleh upload pulak !!

Wokeh ... next time aku kongsi lagi yek ... tempat lain lah pulak !!


No comments:

Post a Comment