Tuesday, March 25, 2014

Pantai Pasir Lanun, Mersing

Assalamualaikum wbt

Mersing memang syurga dunia ... pantai2 di sekitar memang heaven ... rasa macam di kepulauan Maldives ... walaupun tak pernah sampai sana, hanya tengok dalam gambar saja ... pantai Mersing pun setanding pantai Maldives .... rasa bangga pulak sebab di Malaysia pun ada pantai yang cantik dan terjaga kebersihannya .. terlebih bangga sebab aku berpeluang tinggal di Mersing ... dapat menikmati keindahan yang ada di negara sendiri ... explore dan enjoy puas-puas !!

Walaupun aku bukan la profesional fotographer ... tapi kepuasan dan keseronokan mengambil gambar tak dapat diungkap dengan kata-kata ... menikmati sendiri keindahan ciptaan Ilahi merupakan satu anugerah !! i love to capture lots of pictures indeed ... untuk aku simpan moment yang indah so that boleh dikongsi dan simpan sebagai kenangan !!!

Kali ni aku sekeluarga berpiknik di Pantai Pasir Lanun, Mersing bersama officemate kanda ... tak nak cerita pasal piknik tapi nak share foto keindahan pantai .... 
















Sepanjang perjalanan ke Pantai Pasir Lanun, pemandangan hanyalah pantai yang tersergam indah, sangat memukau, tenang dan damai ... subhanalah, Allahu akbar hanya mampu memuji Allah swt !!

No comments:

Post a Comment