Tuesday, September 6, 2011

::: Selamat Tinggal Ramadhan 2011 :::

ALHAMDULILLAH ... !!!

Syukur kehadrat ALLAH SWT ...
kerana mengurniakan nikmat ramadhan untuk aku pada tahun ini. Syukur sangat sebab dapat berpuasa penuh. Sebenarnya hampir penuh ... aku cuma tinggal puasa sebanyak 3 hari atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Terpaksa batalkan puasa !! Sedih juga tapi aku redha ...

Di penghujung ramadhan ni bermacam-macam perasaan muncul ... pertamanya sedih sebab ramadhan dah nak habis ... keduanya gembira sebab dah nak raya ... ketiganya adakah aku berkesempatan merasa ramadhan tahun depan??? selebihnya tak perlulah mention kat sini !! yang penting lepas ni nak kena ganti puasa pulak !!! kalo boleh nak ganti cepat-cepat ... tak suka nak tangguh lama-lama ...

Apa pun aku dah cuba yang terbaik untuk ramadhan kali ini ... sesungguhnya ramadhan kali ini meninggalkan seribu cerita yang akan menjadi memori suka duka dalam hidup aku ... hakikatnya ramadhan kali ini aku berpuasa sebagai seorang isteri, bakal ibu, bersama suami dan keluarga mentua. Tahun depan belum tahu lagi camana !!

Harapan aku sudah tentulah mengharapkan ramadhan tahun depan lebih bermakna lagi jika diberi peluang oleh ALLAH SWT !!

InsyaALLAH !!

No comments:

Post a Comment