Monday, December 31, 2012

2012 dalam kenangan

Hari ni isnin last day untuk tahun 2012 .... well sehingga hari ni dalam tahun 2012, blog aku sudah mencapai 4392 pageviews ... aku sangat terharu dan happy ... 

Niat buat blog awal dulu hanya nak jadikan blog sebagai personal diary aku je ... tp malangnye kat sini tak boleh nak luahkan perasaan secara mendalam ... tapi dah lama tu aku rasa macam nak jadikan blog ni sebagai tempat untuk bercerita dan berkongsi pengalaman. 

Banyak maklumat, cerita, pengalaman dan nostalgia cuba aku tuliskan disini sebagai memori. supaya suatu hari nanti aku boleh baca balik dan juga simpan untuk diri sendiri. semuanya dari diri sendiri untuk diri sendiri ... tapi bila tengok pageviews yang semakin meningkat saban hari, aku sedar bahawa blog aku ni dibaca oleh orang ramai ... terima kasih kepada yg sudi singgah dan baca coretan aku yg tak seberapa ni. 

Blog ini terhasil ikhlas dr hati ... !! yg dah jadi followers tu, terima kasih pada kalian kerana sudi follow !! 

Selamat datang 2013 ... aku tetap akan update blog seperti biasa !! 

No comments:

Post a Comment