Monday, December 24, 2012

3 of us

Just wanna share a few photos of us .... 

Kali ni berkesempatan bergambar dengan kanda yg lengkap beruniform. susah betul nak amik gambar mcm ni. Kali pertama kanda pakai uniform ni semasa majlis P.O.P dulu. waktu kanda pakai uniform ni, snap guna handphone black sony ericcson aje ... dapat la snap dua tiga keping gambar ..huhuhu

Kebetulan pula kanda jadi pengapit member dia kahwin, aku amik kesempatan tuk bergambar bersama ... 




Teringin sangat nak buat photoshoot post wedding ... kanda pakai uniform ni dan lalu bawah pedang !!

Aku nk share gambar wedding bawah pedang yg dipanggil sword bearer !! duk kecoh pasal farid kamil dan DD kahwin ala2 fairy tales tu kan ... yg ni memang x perlu di pertikaikan ... memang layak sword bearer .. 




Ada beberapa lagi upacara seperti makan beradab dan potong kek serta menepung tawar ... tp aku sibuk dengan al-qa'id, so ini je la yg sempat snap. nnt kalau ada lg aku share kat sini !! 

Ada yg anggap kanda masih single .... almaklum lah jadi pengapit kan !! gelemer sama naik dengan pengantin ... kaedahnya meh bersemuka dengan aku dulu untuk sahkan kanda ni single ke tidak ... cis !!

No comments:

Post a Comment