Thursday, January 31, 2013

Koleksi Fridge Magnet 2013

Dah lama tak update pasal Fridge Magnet ... kebetulan isnin lepas aku ke KLIA, dapat FM free, baru teringat nk update beberapa keping FM yg aku simpan lama. lupa nk update !! koleksi pun dh makin bertambah ... so excited 


Floria Putrajaya aku beli masa festival Floria Putrajaya tahun 2012. ada banyak design tapi berkenan pd yg ni !


FM dr zoo negara, aku beli semasa pergi jenjalan bawa anak sempena hari lahir dia yg pertama tahun lepas 2012. sume cantik hingga tak tahu nk pilih yg mana satu.


Aku lupa mana datang fm ni. kalau tak silap dapat semasa bekerja kat opis lama. mungkin aku ada melawat booth pameran tuk kutip paperbag dan kebetulan ada fm dlm goodie bag tu. ye la kot !!

Di bawah ni adalah koleksi dari Malaysia Airports. Kebetulan mereka ada satu fb dan tengah tarik orang tuk like. so sesiapa yg like dpt 2 keping fm, sampul duit CNY, kalendar dan gula2. aku dpt 4 fm sebab like bg pihak kanda. suka tgk fm yg simple dan comel ... free lak lagi ... eheheh 





Wokeh ... itu sahaja tuk kali ni ... nnt ada lagi aku akan update di lain entry !!

No comments:

Post a Comment