Friday, April 13, 2012

LAST DAY AT PICC

hari ni 12/04/2012 jumaat, hari terakhir aku di PICC ... maka dengan rasminye berakhir sudah perkhidmatan aku di PICC setelah 4 tahun bekerja ....

perancangan pada masa terdekat ialah menjadi surirumahtangga sepenuh masa .... disamping tu aku tidak akan berhenti memohon kerja di tempat lain, sebelum ni pernah give-up tapi sekarang, aku kena berusaha lebih kuat serta berfikiran positif, insyaAllah akan ada rezeki aku di mana2. disamping usaha, aku kena berdoa dan tawakkal pada Allah swt

so sementara menunggu panggilan, aku akan jaga anak aku baby qa'id sepenuh masa. tak tahu le berapa lama harus aku jadi surirumah ni ... harap nye xde la lama sangat sehingga timbul rasa boring... huhuhu

nanti ada masa aku update tentang kerja aku di PICC ni ... hr ni aku xde apa nak buat, time rehat ajak diyana photoshoot mana yg sempat, 4 tahun di PICC x pernah amik gambar tempat keje sendiri, huhuhu ... dh buat draf cuma ada nk tambah tolak je sikit lg.

1 comment: