Friday, July 20, 2012

Ramadhan 1433H

Ahlan wasahlan ya ramadhan !!

Hoorey, ramadhan datang lagi. syukur ya Allah, tahun ni dapat berpuasa lagi. 

InsyaAllah ramadhan kali ni lebih baik dari tahun lepas. aku berazam tuk melipatgandakan ibadat. walaupun aku tahu memang tak dapat nk pegi sembahyang terawikh kat masjid atau buat sendiri kat umah, tapi sekurang-kurangnya tahun ni berkurang la perbuatan yang tak berfaedah.

Ini ramadhan pertama aku sebagai ibu. ramadhan tahun lepas baby masih dalam perut. syukur juga sebab dapat puasa walaupun tengah sarat. kali ni pulak baby dah lahir. so aku tak dapat nak assume apa-apa tuk ramadhan kali ni. 

Apa pun semoga aku dapat tempuhi ramadhan kali ni dengan penuh kesabaran, kesederhanaan dan tawaddhuk. Semoga Allah terima segala amalan aku. InsyaAllah

No comments:

Post a Comment