Tuesday, November 27, 2012

Memory card

SEDIH

TERKILAN

KECEWA

GERAM

MEMORY CARD KAMERA AKU HILANGGGGGG !!!

UUUUWWAAAAAAAAAA UUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!

semalam, seharian aku xde mood nak wat keje, otak dan minda aku duk fikirkan mc tu je ... rasa nak balik umah time tu juga, nak cari .... dah tu ibarat jatuh ditimpa tangga plak, handphone tertinggal dalam bilik ... duh!!

memang gila dibuatnya ... apa pun tak boleh buat ... tak senang duduk dan nak nangis. 

Balik je ke rumah, aku terus geledah ruang tamu, bilik dan tempat2 yg tak sepatutnya ... memang xde .... menangis teresak2 terduduk terjelepok atas lantai bilik !!

Alkisahnya pagi semalam, sebelum ke ofis, aku cabut mc dr kamera dan terus masukkan dalam poket bag. aku letakkan bag tu atas meja di ruang tamu. bila aku nak amik bag tu, aku tengok beg make-up terkeluar dr bag. sape plak yg usik ni. mungkin qa'id kot. aku tak syak apa-apa.

sampai ofis, aku keluarkan kunci ofis, sampai kat meja, aku nak transfer gambar, br perasan mc xde .... otomatik darah aku menyirap ... xde benda lain yg aku fikir .... mc aku hilang .... 

hilang akal dibuatnya... aku tak risaukan mc tu sgt pun tapi gambar2 dalam mc tu .... banyak gambar qa'id dalam tu ... aku belum transfer pun lg ... frust sangat .... 

sewaktu keluarkan mc dr kamera, terdetik di hati "nnt tercicir, hilang plak mc ni" tp aku x endahkan kata hati. alih-alih hilang betul2. dh banyak kali aku tak dengar kata hati ... memang benda yg terlintas tu betul2 berlaku ... aduhaiii !!

lain kali kalau terlintas sesuatu di hati, insyaallah aku takkan teruskan niat aku ... walauapapun .... belajar dari kesilapan ...

No comments:

Post a Comment