Monday, May 6, 2013

Pot luck

19/04/2013 jumaat

Satu majlis perkongsian ilmu telah diadakan pada hari jumaat yang mulia, dah lama tak hadir majlis sebegini, terisi juga la diri aku ni dengan ilmu-ilmu yang disampaikan. setelah lama ketandusan .... kalau diadakan setiap bulan, alangkah bagusnya, terisi juga jiwa nurani aku ni .... 

So dah alang2 ada majlis sebegini, ada juga la terselit sesi penyampaian hadiah untuk staf yang lahir pada januari hingga april ... bertuahnya ... aku memang xde peluang kot rasanya, sb nk tunggu hujung tahun ni memang belum tentu lagi .. dan aku xde la nak tunggu hujung tahun semata2 untuk diraikan sebegini ... aku ada perancangan tersendiri lepas ni !! xde la aku nk stay sini selama-lamanya !!

Bila dh berkumpul macam ni, mesti lebih meriah kalo ada pot luck ... masing2 bawa satu menu .... aku bersemangat nak masak sebenarnya, tapi memikirkan situasi aku yg serba kekurangan, jadi aku hanya mampu sediakan buah sebagai pembuka selera. ingatkan aku sorg je yg bawa buah, nasib baik juga aku bawa buah berbeza ... dan alhamdulillah habis licin !! 

Main course ialah nasi lemak ..... makanan ni kami semua makan dr pagi hingga petang ... maklumlah selesai majlis kami semua bergotong royong melakukan pensisihan fail .... huhuhu aku terpaksa angkat benda berat, rasa ngilu dalam perut !! dapat gaji terus ke pusat urut tradisional untuk angkat rahim ... kompom jatuh sebab angkat benda berat !! 




Ok, buah lai ni aku yang bawa .... spesel ok, ditabur dengan mo fa kor ... huhuhu memang sedap !! 






1 comment:

  1. ko mention ngilu dlm prut, aku pn ttba rse ngilu dgn sndirinya..hahahha

    ReplyDelete