Thursday, October 4, 2012

Mimpi

Semalam aku bermimpi, gigi aku tercabut. bukan sebatang tapi beberapa batang. gigi yg tercabut tu dah rosak. 

Kalau ikut pada tafsir mimpi, ada saudara terdekat dengan kita akan meninggal dunia atau ditimpa kecelakaan. lebih kurang macam tu la. kiranya perkara buruk la yg berlaku.

2 tahun lepas aku pernah alami mimpi mcm ni. tak lama kemudian anak saudara aku meninggal dunia. aku tak tahu adakah itu suratan atau kebetulan. 

So kali ni aku tak tahu apa yg bakal terjadi. otak aku dah fikir mcm2 benda negatif. tapi aku berdoa agar tidak ada apa yg berlaku. 

Pagi td plak, tetiba dapat call dr kakak yg kat kampung, berderau darah aku. alhamdulillah, xde apa yg berlaku. kakak cuma maklumkan yg sedara kami akan berangkat ke mekah next week tuk tunaikan haji. syukur dan alhamdulillah tuk dia

Seriously, im worried and scared. otak aku masih lg ingat mimpi semalam dan hati rasa x tenang. aku ceritakan pada kanda, tp mcm biasa la, dia jenis yg hati kering. 

No comments:

Post a Comment