Tuesday, October 9, 2012

Muka buku lama

Hari ni tetiba rasa nk buka my old fb page .... huhuhu .... rasa rindu pada fb adinda december a.k.a tikusz december ..... dalam masa yg sama rasa macam nk delete terus aje pun ada sebab, jarang bukan dan boleh dikatakan x aktif langsung ..... so baik delete terus aje. masalahnya fb ni tak boleh delete ... setakat deactivate aje buat apa .....

Duk godek2 photo album .... tersenyum sendiri dan rasa sedih, pilu, terharu, sayang, benci, menyampah, tak suka .... senang cerita perasaan berbaur .... terlalu banyak sangat kenangan dalam fb tu .... pelbagai suka duka aku harungi dengan fb lama .... sayang pulak nak delete ... 

Itulah fb yg aku buat dengan perasaan jujur dan naif ..... diri aku memang ada di situ ... fb sekarang ni mmg diri aku juga tapi diri aku dalam fasa kehidupan baru .... kiranya kehidupan aku ni ada versi dan cerita yg tersendiri .... begitu juga dengan blog ini .... 

Tanpa yang lama tiada yang baru ..... so buat masa ni biarla fb lama maintain macam tu ... aku takkan delete buat masa sekarang ..... 

No comments:

Post a Comment