Tuesday, August 26, 2014

Berkelah di hari raya at Pantai Pasir Lanun, Mersing, Johor

Berkelah di hari raya. huhuhuhu .... orang lain beraya kami berkelah. Ini pun boleh dikira beraya juga. Ramai yang pernah buat apa !!! ehehehheh

Pepagi aku bercinta dalam dapur menyiapkan segala makanan untuk dibawa. Selepas Solat Jumaat, kami gerak ke Pantai Pasir Lanun, Mersing, Johor. 

Kali kedua datang ke pantai ni. Ada bentuk muka bumi yang berubah. Sungguh menakjubkan. Dan buat pertama kalinya berjumpa dengan tetamu yang tak diundang. 

Dan juga kali kedua berkelah dengan kawan kanda sekeluarga. Kali pertama datang sini dulu pun dengan mereka juga. Secara tidak langsung aku dapat tebus balik kekurangan masa berkelah kali pertama dulu. So rasa puas hati dan berbaloi serta seri kosong-kosong.

Apapun kami gembira dan enjoy sambut raya sambil berkelah. Kali ni aku tak mandi laut, hanya menikmati keindahan alam dan captured the best moment with my Cik Nikon and Mr Sony.
















Jika ada kesempatan, aku nak datang ke sini lagi. Memang best, tak puas rasanya. Kalau boleh nak camping kat sini, walaupun ada resort tapi lebih challenging kalau camping. 

No comments:

Post a Comment